A B&B felpaprikázta az Audi R8-at.
Munkatársunktól
2007 August 13, Monday
Az ingoldstadi márka gyönyörû kétajtósa, már gyári állapotban is szinte tökéletes, azonban a német B&B tuning cég szerint van még mit csiszolni egy kifogástalannak tûnõ gyémánton is.
|
Az átalakítást rögtön a gyári felnik polcra helyezésével kezdte a B&B, vagyis 20 colos könnyûfém felnikre cserélte a gyárilag sem kicsi 19-eseket. Így az R8-as elsõ tengelyén 9"*20 colos alufelni, azon pedig 235/30-as gumiköpeny feszül, míg a hátsó tengelyen szokás szerint még szélesebb 11"*20 colos könnyûfém kerekek és extrém széles és peres 305/25-ös gumik biztosítják a tökéletes tapadást. Ezek az abroncsok tökéletesebb fékhatást tesznek lehetõvé a jobb hûtésnek köszönhetõen. Az Audi által megépített gyári rugógarnitúrát sem hagyták parlagon, hiszen az autó eleje kb. 2,3 cm-rel, míg a hátulja kereken 1 cm-rel került közelebb a talajhoz. A B&B természetesen saját speciális sport rugóit kínálja a szupergéphez. Ha már hozzányúltak az optikához, a B&B szakemberei bekukucskáltak a motorháztetõ alá is. Nem is eredménytelenül, hiszen találtak még rögtön 30 lóerõt, így a 4.163 cm3-is V8-as aggregát teljesítménye kereken 450 lóerõ. Az összkerekes izomautó százas sprintjébõl a beavatkozásoknak köszönhetõen sikerült 0,3 másodpercet lefaragni, így a gyári 4,6 mp helyett 4.3 mp alatt katapultál százas tempóra a gyönyörû négykerekes. Sõt, kétszázra cirka 1 másodpercet sikerült lefaragnia a német tuning cégnek.
|
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!