Az elsõ teendõ, amely a NĂ©met tuning cĂ©gek listáján szerepel, minden valĂłszĂnĂ»sĂ©g szerint az, hogy bekerĂĽljenek az Ăşgynevezett „Club 300"-ba. Ez a B&B-nek sikerĂĽlt egy rendkĂvĂĽli TT adaptáciĂłval. A siegeni szĂ©khelyĂ» kiválĂł tuning „manufaktĂşra" a VW konszern gĂ©pjármĂ»veire specializálta magát, hiszen a karikás márkán kĂvĂĽl kĂĽlönbözõ tuning programot kĂnál a „nĂ©pautĂłsok", „a spanyol matadorok" vagyis a Seat valamint a hajdan Laurin & Klement által alapĂtott, de már jĂł ideje jobbára Emil ©koda nevĂ©vel fĂ©mjelzett cseh márka modelljei számára is.
A B&B egy vadonatĂşj fejlesztĂ©sĂ» turbĂłfeltöltõvel Ă©s intercooler-el látta el a hazánkban gyártott 3.2 literes V6-os Audi TT erõforrást. A motor lĂ©legeztetĂ©sĂ©t optimalizálták. Az olaj hõmĂ©rsĂ©klete mindig a tökĂ©letes szinten marad, köszönhetõen egy speciális vĂ©kony olajhĂ»tõ rendszernek. A tökĂ©letes eredmĂ©ny elĂ©rĂ©se Ă©rdekĂ©ben, a motorbĂłl kiáramlĂł Ă©gĂ©stermĂ©ket egy rendkĂvĂĽl hatĂ©kony, a leömlõtõl a vĂ©gdobig vĂ©gigfutĂł sport kipufogĂł rendszer továbbĂtja a kĂĽlvilág felĂ©, melyet verseny katalizátor szĂ»r meg hatĂ©konyan. Mindezek mellett nem maradhatott el a motorvezĂ©rlĂ©snek az Ăşj rendszerhez törtĂ©nõ hozzáigazĂtása sem.
Az eredmĂ©ny önmagáért beszĂ©l, hiszen a gyári 250 lĂłerõt duplájára, azaz 500 lĂłerõre Ă©s dĂzeleket megszĂ©gyenĂtõ 650 NM-es nyomatĂ©kra hizlalta fel a B&B hozzáértõ csapata.
 Ezekkel a mutatĂłkkal nem meglepõ tehát, hogy az 5.5 másodperces gyári sprint jelentõs mĂ©rtĂ©kben, 4,2 másodpercre apadt. A 200 km/h-ás tempĂł elĂ©rĂ©sĂ©hez sem kell több a szĂ©psĂ©gdĂjas kupĂ©nak, mint 12,5, sõt 39.2 másodperccel a rajt után már akár 300 km/h-val is száguldhatunk. A vĂ©gsebessĂ©g tekintetĂ©ben sem mindennapi az Audi, hiszen a 3189 cm3-es motorral 320 km/h-t Ă©r el, melyet nem gátol holmi „okos" elektronika, mint a gyári modell esetĂ©ben. A minden helyzetben kiválĂł tapadásrĂłl az Audi mĂ©ltán nĂ©pszerĂ» Ă©s hĂres Quattro nĂ©vvel illetett nĂ©gy kerĂ©k hajtása gondoskodik.
A már emlĂtett teendõ listán a második helyen a biztonság Ă©s a vezetĂ©st befolyásolĂł tĂ©nyezõk szerepelnek. AzĂ©rt, hogy betartsák a nagy teljesĂtmĂ©nyĂ» motor esetĂ©n szĂĽksĂ©ges elõĂrásokat, egy kĂĽlönleges, 8 dugattyĂşs fĂ©krendszert Ă©pĂtettek az autĂł alá csakĂşgy, mint egy komplett állĂthatĂł futĂłmĂ»vet, amely a „fenevad" vezetõjĂ©nek bármilyen helyzetben megnyugtatĂł biztonságot Ă©s egyedĂĽlállĂł vezetĂ©si Ă©lmĂ©nyt biztosĂt.
Az optikai kiegĂ©szĂtõk Ă©s teljesĂtmĂ©ny összhangjának megteremtĂ©se volt a harmadik szempont a B&B által elvĂ©gzendõ tuning listán. A B&B által megálmodott legerõsebb Audi TT aerodinamikai csomagjának
megalkotásakor nem kisebb egyéniséget vettek alapul a Német mérnökök, mint a karikás márka legfényesebben csillogó ékkövét, az új R8-at. Egyes alkatrészek ráadásul karbon kivitelben is elérhetõk.
Egy exkluzĂv autĂłhoz kĂĽlönleges könnyĂ»fĂ©m garnitĂşra is jár. A B&B mindenre kiterjedõ igĂ©nyessĂ©ge itt is tetten Ă©rhetõ, hiszen az Audi TT „Edition R"-hez 19 Ă©s 20 colos felniket kĂnál, mellyel már tĂ©nyleg tökĂ©letesnek nevezhetõ az összhatás. Az árat illetõen azonban mĂ©lyen a zsebĂĽnkbe kell nyĂşlnunk ha azt szeretnĂ©nk, hogy egy ilyen autĂł parkoljon a házunk elõtt, hiszen átszámĂtva közel 23.000.000 Ft-tĂłl indul már az alapverziĂł is!
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!