Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
HĂ­rfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hĂ­rek
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Választás 2014 – Bajnai: áprilisban hosszĂş távra eldõl, az ország merre halad tovább
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leválthatĂł
Magazin
Uccai dumák
A diktatúráról
Játék
Kivirágzás vezényszóra
AutĂłk
Chevrolet Matiz V8: Csöpp autó nagy "szívvel"
AutĂłk AutĂłk
Audi B&B TT „Edition R” - A fenevad
Szerim   2007 March 16, Friday  
Image
A Német tuning cégek leghõbb vágyai között szerepel, hogy belépést nyerjenek a bizonyos "Club 300"-ba. Ez most a B&B csapatának is sikerült, hiszen 300 km/h fölé tornázta az Audi TT "Edition R" végsebességét.
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
Az elsõ teendõ, amely a NĂ©met tuning cĂ©gek listáján szerepel, minden valĂłszĂ­nĂ»sĂ©g szerint az, hogy bekerĂĽljenek az Ăşgynevezett „Club 300"-ba. Ez a B&B-nek sikerĂĽlt egy rendkĂ­vĂĽli TT adaptáciĂłval. A siegeni szĂ©khelyĂ» kiválĂł tuning „manufaktĂşra" a VW konszern gĂ©pjármĂ»veire specializálta magát, hiszen a karikás márkán kĂ­vĂĽl kĂĽlönbözõ tuning programot kĂ­nál a „nĂ©pautĂłsok", „a spanyol matadorok" vagyis a Seat valamint a hajdan Laurin & Klement által alapĂ­tott, de már jĂł ideje jobbára Emil ©koda nevĂ©vel fĂ©mjelzett cseh márka modelljei számára is.

A B&B egy vadonatúj fejlesztésû turbófeltöltõvel és intercooler-el látta el a hazánkban gyártott 3.2 literes V6-os Audi TT erõforrást. A motor lélegeztetését optimalizálták. Az olaj hõmérséklete mindig a tökéletes szinten marad, köszönhetõen egy speciális vékony olajhûtõ rendszernek. A tökéletes eredmény elérése érdekében, a motorból kiáramló égésterméket egy rendkívül hatékony, a leömlõtõl a végdobig végigfutó sport kipufogó rendszer továbbítja a külvilág felé, melyet verseny katalizátor szûr meg hatékonyan. Mindezek mellett nem maradhatott el a motorvezérlésnek az új rendszerhez történõ hozzáigazítása sem.

Az eredmĂ©ny önmagáért beszĂ©l, hiszen a gyári 250 lĂłerõt duplájára, azaz 500 lĂłerõre Ă©s dĂ­zeleket megszĂ©gyenĂ­tõ 650 NM-es nyomatĂ©kra hizlalta fel a B&B hozzáértõ csapata. Ezekkel a mutatĂłkkal nem meglepõ tehát, hogy az 5.5 másodperces gyári sprint jelentõs mĂ©rtĂ©kben, 4,2 másodpercre apadt. A 200 km/h-ás tempĂł elĂ©rĂ©sĂ©hez sem kell több a szĂ©psĂ©gdĂ­jas kupĂ©nak, mint 12,5, sõt 39.2 másodperccel a rajt után már akár 300 km/h-val is száguldhatunk. A vĂ©gsebessĂ©g tekintetĂ©ben sem mindennapi az Audi, hiszen a 3189 cm3-es motorral 320 km/h-t Ă©r el, melyet nem gátol holmi „okos" elektronika, mint a gyári modell esetĂ©ben. A minden helyzetben kiválĂł tapadásrĂłl az Audi mĂ©ltán nĂ©pszerĂ» Ă©s hĂ­res Quattro nĂ©vvel illetett nĂ©gy kerĂ©k hajtása gondoskodik.

A már emlĂ­tett teendõ listán a második helyen a biztonság Ă©s a vezetĂ©st befolyásolĂł tĂ©nyezõk szerepelnek. AzĂ©rt, hogy betartsák a nagy teljesĂ­tmĂ©nyĂ» motor esetĂ©n szĂĽksĂ©ges elõírásokat, egy kĂĽlönleges, 8 dugattyĂşs fĂ©krendszert Ă©pĂ­tettek az autĂł alá csakĂşgy, mint egy komplett állĂ­thatĂł futĂłmĂ»vet, amely a „fenevad" vezetõjĂ©nek bármilyen helyzetben megnyugtatĂł biztonságot Ă©s egyedĂĽlállĂł vezetĂ©si Ă©lmĂ©nyt biztosĂ­t.

Az optikai kiegészítõk és teljesítmény összhangjának megteremtése volt a harmadik szempont a B&B által elvégzendõ tuning listán. A B&B által megálmodott legerõsebb Audi TT aerodinamikai csomagjának megalkotásakor nem kisebb egyéniséget vettek alapul a Német mérnökök, mint a karikás márka legfényesebben csillogó ékkövét, az új R8-at. Egyes alkatrészek ráadásul karbon kivitelben is elérhetõk.

Egy exkluzĂ­v autĂłhoz kĂĽlönleges könnyĂ»fĂ©m garnitĂşra is jár. A  B&B mindenre kiterjedõ igĂ©nyessĂ©ge itt is tetten Ă©rhetõ, hiszen az Audi TT „Edition R"-hez 19 Ă©s 20 colos felniket kĂ­nál, mellyel már tĂ©nyleg tökĂ©letesnek nevezhetõ az összhatás. Az árat illetõen azonban mĂ©lyen a zsebĂĽnkbe kell nyĂşlnunk ha azt szeretnĂ©nk, hogy egy ilyen autĂł parkoljon a házunk elõtt, hiszen átszámĂ­tva közel 23.000.000 Ft-tĂłl indul már az alapverziĂł is!


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player