Média
Lassult a televíziók reklámbevételének csökkenése tavaly
(MTI) - Tovább csökkent a televíziók reklámbevétele tavaly az egy évvel korábbihoz képest, a visszaesés azonban már kisebb mértékû, mint egy évvel korábban - derül ki a Magyar Elektronikus Mûsorszolgáltatók Egyesületének (MEME) megrendelésére az ...
Házasság hete - Egész napos mûsorfolyam a közmédián
Yvonne Dederick lett a TV2 vezérigazgató-helyettese
Ötven évvel ezelõtt indult el az Iskolatelevízió adása
Orbán Viktor: határozott értékrendû családokra épülõ ország lehet csak erõs
A TV2 visszautasítja a csatornát és vevõit ért vádakat, és helyreigazítást kér
MTI hírek
Külföld
Ukrán válság - Kijevben az orvlövészek a nemzeti bank épületébõl adták le lövéseiket
Magyarország
A vártnál gyengébb a szél a Balatonnál, nem kellett beavatkozni a magas vízállás miatt
EU
EU-csúcs - Párizs: nem lesznek szankciók Oroszországgal szemben az uniós csúcson
Külföld
Szerbiai választások - A szerb média szerint unalmas a kampány
Magyarság
Gulyás: óriási elõrelépés, hogy négy év alatt közel 600 ezren élnek a kedvezményes honosítással
Sport
Versenyuszoda épül Gödöllõn
Tudomány
Forradalmasíthatja a sebészetet a törések selyemcsavaros rögzítése
Külföld
Megtámadták a Pussy Riot két tagját Nyizsnyij Novgorodban
Sport
Férfi kézilabda BL - Március 23-án játszik Lengyelországban a Veszprém
Egészségügy
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
Labdarúgás
Piturca marad a román szövetségi kapitány
Bûnügy
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Baleset
Egy gázvezeték átvágása miatt 15 embert kitelepítettek Lajosmizsén
Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
Szeged
Szegedi hírek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Média Média
Átlagosan napi 78 tévéreklámot láttak az emberek tavaly
MTI   2014 February 05, Wednesday  

(MTI) - Tavaly átlagosan 4 óra 46 percet tévéztek az emberek Magyarországon. Ebbõl 23 percen át reklámokat néztek, vagyis átlagosan naponta 78 hirdetést láttak - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból, amelyet szerdán juttattak el az MTI-hez.
Olvas�i �rt�kel�s:starstarstarstarstar / 0
�rt�kelje �n is! starstarstarstarstar
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

(MTI) - Tavaly átlagosan 4 óra 46 percet tévéztek az emberek Magyarországon. Ebbõl 23 percen át reklámokat néztek, vagyis átlagosan naponta 78 hirdetést láttak - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból, amelyet szerdán juttattak el az MTI-hez.

    Az átlagos napi tévézési idõ megegyezik az egy évvel korábbival. Továbbra is az 50 év felettiek néznek a legtöbbet tévét, átlagosan 6 óra 10 percet, esetükben azonban a napi érték 5 perccel csökkent a 2012-ben mérthez képest.
    A legkevesebb idõt a 18 év alattiak töltik a készülék elõtt, 3 óra 22 percet naponta, tizenegy perccel növelve az értéket a korábbihoz képest. A 18-49 éves korcsoport szintén növelte ezt az idõt, napi 4 óra 1 percre.
    Tavaly a két országos kereskedelmi csatorna közönségaránya megközelítette a 30 százalékot, az érték azonban több mint 4 százalékponttal marad el az egy évvel korábbitól.
    Az általános szórakoztató csatornák részaránya több mint 17 százalékos volt, míg a közszolgálati csatornáké csaknem 15 százalékos. Mindkét csatornatípus növelni tudta közönségarányát.
    Szintén emelkedett a filmcsatornák részesedése, majdnem 9 százalékra, a gyermekcsatornáké több mint 5 százalékos volt, a hírcsatornáké pedig meghaladta a 4 százalékot. Az ismeretterjesztõ tévéket együttesen a tévézési idõ majdnem 5 százalékában nézték az emberek, a sportcsatornák, a zenei adók, és az életmóddal foglalkozó tévék közönségaránya pedig egyenként 2 és 3 százalék közé esett.
    Az adásokat a háztartások harmada analóg kábelen fogja, arányuk azonban csökkenõben van. Digitális mûholdas elõfizetéssel a közönség 27 százaléka rendelkezik. Emelkedõben van a digitális kábel és az IPTV részaránya, együttesen a nõzõk majdnem 24 százaléka fogja így az adást. Csökkenõben van a földi vétel aránya, ez jelenleg 15 százalékos.
    A Nielsen adataiból kiderül az is, hogy egyre több reklámot sugároznak a televíziók, számuk negyvenhét csatornát mérve tavaly megközelítette a 4,5 milliót, vagyis naponta átlagosan több mint 12 ezer hirdetés került adásba.


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Hírközpont



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player