A T-Mobile és kisebb szolgáltatók is adnak díjkedvezményt a múlt heti hóhelyzet miatt
MTI
2013 March 22, Friday
(MTI) - A T-Mobile a múlt heti hóhelyzetre tekintettel tíz perc beszélgetésidíj-kedvezményt biztosít minden lakossági és kisvállalati ügyfelének - közölte a Magyar Telekom pénteken az MTI-vel. ...
|
(MTI) - A T-Mobile a múlt heti hóhelyzetre tekintettel tíz perc beszélgetésidíj-kedvezményt biztosít minden lakossági és kisvállalati ügyfelének - közölte a Magyar Telekom pénteken az MTI-vel. A nagy szolgáltatók mellett a Tesco Mobile és a Blue Mobile is jelezte, hogy jóváírást ad.
Az egynapi átlagos használatnak megfelelõ kedvezmény külön igénylés, regisztráció vagy jelentkezés nélkül, automatikusan igénybe vehetõ a T-Mobile-nál. A havidíjas elõfizetõk részére az elsõ tíz perc beszélgetés díját jóváírja a cég a március 15-17. közti idõszakban, bármely belföldi mobil vagy vezetékes irányba indított hívás díjából. A jóváírás a márciusi forgalomról kiállított számlákban jelenik meg. A feltöltõkártyás ügyfelek tíz díjmentes percet kapnak, amelyet a március 30-április 1. közötti hosszú hétvégén használhatnak fel mobil hívásaikban, szintén bármely belföldi mobil vagy vezetékes irányban. A kedvezmény aktiválásáról a jövõ hét során sms-ben kapnak értesítést a feltöltõkártyás ügyfelek. A héten a másik két nagy mobilszolgáltató már közzétette a hóvihar miatt biztosított jóváírások részleteit. A Vodafone átvállalja a hóban elakadt ügyfelek belföldihívás- és sms-költségeit a március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti idõszakra vonatkozóan. Az érintett ügyfelek a társaság honlapján jelezhetik igényüket, részletezve az elakadás idõpontját és helyszínét, amit ellenõriz a mobilszolgáltató. A Telenor szintén biztosít kedvezményt ügyfeleinek a március 14-15-16-ai idõszakra vonatkozóan. A hóban elakadtak vagy az õket segítõk, valamint azok, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak a 1747-es számra küldött, "hóvihar" szót tartalmazó sms-ben jelezheti igényüket a szolgáltatónak. A Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítja a kérések hátterét. A kisebb szolgáltatók, így a Tesco Mobile és a Blue Mobile is ad kedvezményt a hóhelyzet miatti kritikus idõszakra. A Tesco Mobile honlapján olvasható közlemény szerint a társaság átvállalja elakadt ügyfelei hívás- és sms-költségeit az érintett 72 órás idõszakban. A jóváírási igényeket vasárnap éjfélig lehet jelezni a 1215-ös ügyfélszolgálati számon. A jóváírásra a március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti idõszakban bajba jutott Tesco Mobile-ügyfeleknek van lehetõségük. A társaság az adatok ellenõrzése után április 15-éig tölti fel ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel. A Blue Mobile minden elõfizetõjének 10 percet ad, amelyet március 30. és április 1. között használhat fel bármely belföldi normál díjas, mobil vagy vezetékes hívásra - közölte a társaság a honlapján.
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!