A Capristo leginkább egyedi kipufogó rendszereirõl lehet ismert a szakavatottak körében, azonban a német székhellyel rendelkezõ tuning cég egyéb kiegészítõket is gyárt, többek között a Ferrari 458 Italia vagy például a vadonatúj Lamborghini Aventador LP700-4 számára.
Az Aventador esetében a cégnek két célja volt, egyfelõl elkészíteni egy egyedi és a gyárinál jobban teljesítõ kipufogórendszert, másfelõl pedig csökkenteni a szupersportautó súlyát, már amennyire ez lehetséges.
Gyári állapotában az összkerekes Lamborghini 1575 kg-ot nyom, a motorja pedig egy kereken 700 lóerõs, 6,5 literes V12-es erõforrás. A Capristo mérnökei azonban megtalálták azokat az elemeket az autón, amelyeket lecserélve még tovább faraghatnak az egyébként sem "túlsúlyos" Lamborghini súlyából. A gyári kiegészítõk közül többet is lecseréltek könnyebb, szénszálas mûanyag darabokra. Ami azonban fontos, az autó eredeti formája nem változott. A lecserélt elemek közé tartozik például az elsõ és a hátsó toldat, a diffúzor, a hûtõrács, a visszapillantó tükrök háza és még a beömlõk is. A beavatkozásnak köszönhetõen a német tuner még további 40 kg-ot tudott lefaragni az Aventador súlyából, míg a motor teljesítményét a már korábban említett új kipufogórendszerrel növelte.
A Capristo azt sajnos nem hozta nyilvánosságra, hogy a könnyítésnek és a kipufogó rendszernek köszönhetõen ténylegesen mennyivel is növekedett a ménes. Mindössze annyi tudható, hogy a gyári 2,9 másodperces százas sprintet sikerült egy tizeddel lejjebb szorítani, míg végsebesség tekintetében 351-rõl 354km/h-ra emelkedett a mutató.
A német tuner közleménye szerint a cég tovább dolgozik a súlycsökkentésen, a Capristo az autó alvázából, a kerékjárati ívbõl és a küszöbökbõl szeretne lefaragni egy keveset.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!