Távközlés
Hiányos az okostelefonok lehallgatás elleni védelme
(MTI) - Elenyészõ arányban védettek lehallgatás ellen az okostelefonok - tájékoztatta hétfõn közleményben az MTI-t a svéd-magyar Arenim Technologies biztonsági szoftverfejlesztõ vállalat.
A Vodafone állami mobilszolgáltatási tendert nyert el
Újabb lépés a mobiltöltõk egységesítése felé
Egymilliárd okostelefont értékesítenek az idén
A Telenor növeli 4G hálózata sebességét és a lefedettséget
Saját márkanévvel indított mobilszolgáltatást a Mol
MTI hírek
Külföld
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
Magyarország
A vártnál gyengébb a szél a Balatonnál, nem kellett beavatkozni a magas vízállás miatt
EU
Ukrán válság - Jacenyuk az orosz erõk visszavonását sürgeti
Külföld
Szerbiai választások - A szerb média szerint unalmas a kampány
Magyarság
Gulyás: óriási elõrelépés, hogy négy év alatt közel 600 ezren élnek a kedvezményes honosítással
Sport
Versenyuszoda épül Gödöllõn
Tudomány
Forradalmasíthatja a sebészetet a törések selyemcsavaros rögzítése
Külföld
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
Sport
Férfi kézilabda BL - Március 23-án játszik Lengyelországban a Veszprém
Egészségügy
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
Labdarúgás
Piturca marad a román szövetségi kapitány
Bûnügy
Vádat emelt a Borsod megyei fõügyészség a fojtogató sajószentpéteri férfi ellen
Baleset
Egy gázvezeték átvágása miatt 15 embert kitelepítettek Lajosmizsén
Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Szeged
Szegedi hírek
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Távközlés Távközlés
A Vodafone bemutatta intelligens ügyfélszolgálatát
MTI   2012 June 07, Thursday  

(MTI) - Mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélszolgálatot alkotott meg konzorciumi partnerségben a Vodafone, amely pár hónapon belül "élesben" is elindulhat a cégnél, és amelytõl hatékonyabb ügyfélkiszolgálást várnak. ...
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

(MTI) - Mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélszolgálatot alkotott meg konzorciumi partnerségben a Vodafone, amely pár hónapon belül "élesben" is elindulhat a cégnél, és amelytõl hatékonyabb ügyfélkiszolgálást várnak. Ezt Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnöke jelentette be csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

    A Gazdasági Operatív Program (GOP) keretében megvalósuló projekt összköltsége 336 millió forint volt, amelynek 65 százalékát vissza nem térítendõ támogatásként kapták a résztvevõk.
    A fejlesztés a Montana Tudásmenedzsment Kft. vezetésével, a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) Nyelvtudományi Intézetével, az AITIA International Informatikai Zrt.-vel, a THINKTech Kutatási Központtal, valamint a BME Távközlési és Médiainformatikai Tanszékével közös konzorciumban valósult meg. A Vodafone Magyarország konzorciumi partnerként vett részt a projektben.
     Az intelligens ügyfélszolgálat a magyar nyelvû folyamatos beszéd felismerésére, automatikusan írott szöveggé alakítására, és ebben tartalom alapú, szemantikus keresésre épül.     Az új ügyfélszolgálat arra is képes, hogy hang, vagyis a telefonáló ügyfél kérdése alapján ránavigálja a képernyõn a call centerest arra az információra, amelyre szüksége van az ügyfélnek, ezzel is segítve a gyorsabb, egyhívásos ügyintézést.     A Montana Kft. ügyvezetõje, Vadász Pál elmondta: céljuk, hogy a projekt keretében létrehozott terméket kivigyék a piacra, és más cégek is használni tudják. Hozzátette, hogy a további felhasználásról már folynak tárgyalások.     Tóth Éva Mária, a Magyar Call Center Szövetség vezetõje is azt emelte ki, hogy a rendszerrel lehetõvé válhat az "egykapus" ügyintézés, és hatékonyabbá, gyorsabbá válik a telefonos ügyfélkiszolgálás.     Bánréti Zoltán, a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) Nyelvtudományi Intézetének igazgatóhelyettese elmondta: õk azzal járultak hozzá a projekthez, hogy létrehoztak egy spontánbeszéd-adatbázist, amely jelenleg több mint 161 órányi anyagot tartalmaz. Kifejtette: a beszédet egyrészt lejegyezték, másrészt a hanghoz tartozó akusztikai rezgések is rögzítve vannak. E kettõ adja az adatbázist, amely tartalmaz társalgásokat, "sztorizásokat", elbeszéléseket, mondatismétléseket, valamint felolvasásokat. Kiemelte, hogy az adatbázis képessé tesz egy keresõmotort arra, hogy beszéd- és hanganyagokat találjon meg és értékeljen ki.     Fegyó Tibor, az AITIA International Zrt. ügyvezetõje ismertette: cégük - a THINKTech-hel, az AITIA-val és a BME-vel közösen elkészített egy személyre szabott beszédfelismerõ rendszert, amely kapcsolódik az MTA adatbázisához, és arra építve létrehoztak a Vodafone ügyfélszolgálati beszélgetéseibõl egy speciális spontánbeszéd-adatbázist. Õ is hangsúlyozta: a cél az, hogy ez az adatbázis adaptálható lehessen újabb és újabb ügyfélszolgálatokra.     Podhorányi László, a Vodafone Magyarország ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: az egy hívással megoldott ügyek száma 65-85 százalék között van jelenleg, ez növekedhet ezzel a rendszerrel, valamint hatékonyabbá válhatnak a magyarországi call centerek. Kérdésre válaszolva elmondta, hogy a Vodafone-nál Miskolcon körülbelül háromszázan, Budapesten pedig százan dolgoznak a telefonos ügyfélszolgálaton.     Beck György kérdésre kiemelte: a rendszer üzembe helyezését most kezdik meg. Szólt arról is, hogy a hatékonyabb munka az ügyfélszolgálatban nem jár majd elbocsátásokkal, a fejlesztéstõl nem azt várják, hogy kevesebb ügyfélszolgálatosuk lesz, hanem hogy hatékonyabb lesz az ügyfélszolgálat.


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Hírközpont



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player