A cégek a mobil eszközökre is alkalmasså teszik honlapjukat
MTI
2012 April 05, Thursday
(MTI) - A nagyvĂĄllalatok több mint negyede tervezi, hogy egy Ă©ven belĂŒl mobil eszközökre is alkalmassĂĄ teszi a honlapjĂĄt - derĂŒlt ki a Budapesti Corvinus Egyetem InformĂĄciĂłs ErĂ”forrĂĄs Menedzsment KutatĂłközpontja Ă©s az IFUA HorvĂĄth & Partners ...
|
(MTI) - A nagyvĂĄllalatok több mint negyede tervezi, hogy egy Ă©ven belĂŒl mobil eszközökre is alkalmassĂĄ teszi a honlapjĂĄt - derĂŒlt ki a Budapesti Corvinus Egyetem InformĂĄciĂłs ErĂ”forrĂĄs Menedzsment KutatĂłközpontja Ă©s az IFUA HorvĂĄth & Partners felmĂ©rĂ©sĂ©bĂ”l.
    Az eredmĂ©nyeket összefoglalĂł közlemĂ©ny szerint Ăgy megduplĂĄzĂłdik azon cĂ©gek szĂĄma, amelyek a mobilinternetre is gondot fordĂtanak. Jelenleg ugyanis az ilyen szervezetek arĂĄnya nagyjĂĄbĂłl 25 szĂĄzalĂ©k a vĂĄlaszadĂłk között. UtĂłbbiak több mint fele az 500 legnagyobb magyar vĂĄllalat közĂ© tartozik.     A kutatĂĄs szerint egyre több cĂ©g hasznĂĄlja tudatosan az internetet, s a nagy szervezetek több mint fele foglalkozik mĂĄr keresĂ”optimalizĂĄlĂĄssal, vagyis azzal, hogy megfelelĂ” kulcsszavak esetĂ©n a honlapja a talĂĄlatok elejĂ©re kerĂŒljön. TovĂĄbbi 10 szĂĄzalĂ©k egy Ă©ven belĂŒl tervezi ezt. SzintĂ©n a tudatos hasznĂĄlat erĂ”södĂ©sĂ©t mutatja, hogy a jelenlegi 45 szĂĄzalĂ©kon felĂŒl tovĂĄbbi 15 szĂĄzalĂ©k kĂvĂĄn önkiszolgĂĄlĂł felĂŒletet biztosĂtani a honlapjĂĄn az ĂŒgyfeleinek.     A felmĂ©rĂ©s szerint egyelĂ”re inkĂĄbb a lakossĂĄggal kapcsolatban ĂĄllĂł cĂ©gek nyĂșjtanak ilyen szolgĂĄltatĂĄst, de most mĂĄr szaporodik a hasonlĂł lehetĂ”sĂ©g az ĂŒzleti ĂŒgyfelekkel rendelkezĂ”k körĂ©ben is.     A kutatĂĄs kimutatta azt is, hogy csak a cĂ©gek ötöde kommunikĂĄl naponta a közössĂ©gi mĂ©diĂĄban, s tovĂĄbbi tizede teszi meg ezt legalĂĄbb hetente: az ennĂ©l ritkĂĄbb megszĂłlalĂĄs ezen a csatornĂĄn hatĂĄstalan.     A cĂ©gek nagy rĂ©sze ugyanakkor inkĂĄbb csak kipipĂĄlja ezt a feladatot, olyasfajta megfontolĂĄsbĂłl, hogy ha a konkurencia fent van a Facebookon, akkor nekik is fent kell lennie. Arra mĂĄr kevĂ©sbĂ© törekszenek, hogy a jelenlĂ©t valĂłs hozzĂĄadott Ă©rtĂ©ket adjon - mutatnak rĂĄ a közlemĂ©nyben. Ahol mĂ©gis törĂ”dnek azzal, hogy valĂłban hasznos legyen a megjelenĂ©s, ott is inkĂĄbb csak marketing cĂ©lra alkalmazzĂĄk az oldalt. Ăgy aztĂĄn csak elvĂ©tve törtĂ©nik meg, hogy egy cĂ©g valĂłs szolgĂĄltatĂĄst prĂłbĂĄljon nyĂșjtani a Facebookon - derĂŒl ki a közlemĂ©nybĂ”l.     A tĂĄjĂ©koztatĂĄs szerint a közössĂ©gi mĂ©diĂĄban 47 szĂĄzalĂ©kkal vezet a Facebook hasznĂĄlata, jelentĂ”sen lemaradva szerepel mögötte 17 szĂĄzalĂ©kkal a LinkedIn Ă©s 11 szĂĄzalĂ©kkal a Twitter. A közlemĂ©nyben megjegyzik, hogy az iwiw-rĂ”l mĂĄr nincs adat.     A felmĂ©rĂ©st a MagyarorszĂĄgi VezetĂ” Informatikusok SzövetsĂ©ge tĂĄmogatta.
|
|
Kedves Olvasïżœ! Jelentkezzen be ïżœs akkor egy kattintïżœssal nyithat a cikkhez fïżœrumos tïżœmïżœt.
Hozzïżœszïżœlïżœsok Kedves Olvasïżœ! Jelentkezzen be ïżœs akkor hozzïżœszïżœlhat a tïżœmïżœhoz!