Az alábbi kĂ©pen egy 2002-es Ford Thunderbird reinkarnáciĂł vagy esetleg egy Alfa Romeo Spider láthatĂł? Nos segĂtĂĽnk, egyik sem, hiszen az igazság az, hogy ezt a kabriĂłt Oroszországban gyártották. A kis kĂ©tĂĽlĂ©ses roadster tervĂ©t elõször 2003-ban, a Moszkvai AutĂłszalonon mutatta be a nagyközönsĂ©g számára a Cardi, amely egy igĂ©retes orosz tervezõ Ă©s tuning cĂ©g. A Body II mellett mĂ©g kĂ©szĂtenek pĂ©ldául erõsen Bugattira emlĂ©keztetõ replikát is Curara nĂ©ven.
A Body II alapjául egy E36-os 3-as BMW padlĂłlemeze szolgál, mĂg a Curara egy 750 I-re Ă©pĂtkezik. Az orosz Body II csodamasina mozgatásárĂłl egy soros 6 hengeres erõforrás gondoskodik, melynek teljesĂtmĂ©nye 196 lĂłerõ Ă©s szintĂ©n a bajoroktĂłl származik. Az aggregát a hátsĂł kerekeket hajtja, melyhez egy 5 sebessĂ©ges manuális váltĂłt társĂtottak az orosz szakemberek.
Ahogyan az a kĂ©peken is jĂłl láthatĂł a Cardi sok mindent meghagyott a 3-as E36-os belsõ terĂ©bõl is, pĂ©ldául a mĂ»szeregysĂ©get, a váltĂłt, valamint az elsõ ĂĽlĂ©seket is. A CarditĂłl származĂł informáciĂłk szerint a kĂ©tĂĽlĂ©ses össztömege 1.470 kg, Ăgy az egyedi kabriĂł mindössze 6,6 másodperc alatt teljesĂti a százas tempĂłt, az autĂł vĂ©gsebessĂ©ge pedig 250 km/h körĂĽl alakul.
Annak ellenére, hogy a roadster erõsen emlékeztet egy Ford Thunderbird és egy Alfa Romeo Spider egyvelegére, a kész koncepció igen jól sikerült. A közönség fogadtatása és a számadatok majd eldöntik, hogy sikeres lesz-e vagy sem a formaterv és a kidolgozás.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!