Nielsen: csaknem öt órát tévéztek naponta az emberek tavaly, év végén
MTI
2014 January 14, Tuesday
(MTI) - Naponta átlagosan 4 óra 57 percet tévéztek az emberek október és november között, a Nielsen Közönségmérés adatai szerint, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban.
|
(MTI) - Naponta átlagosan 4 óra 57 percet tévéztek az emberek október és november között, a Nielsen Közönségmérés adatai szerint, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban.
A tévézõk nagyobb arányban választották az általános szórakoztató, közszolgálati és filmcsatornákat, mint az elõzõ év azonos idõszakában - derül ki kutatásukból, amelynek eredményét kedden juttatták el az MTI-hez. Csökkent a kereskedelmi tévék együttes közönségaránya, de még mindig ezeket nézik a legtöbben. A gyermekek naponta átlagosan 3 óra 30 percet tévéztek a vizsgált idõszakban, 16 perccel többet, mint egy évvel korábban, beérve a 18-49 éves korcsoportot, amelynek 3 óra 30 perces tévézési ideje egy perc híján ugyanannyi, mint az elõzõ évben. Az 50 évesek és idõsebbek átlagosan 6 óra 24 percet töltöttek a televízió elõtt, 5 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Tavaly október és december között az országos kereskedelmi csatornák együttes közönségaránya a teljes népesség körében csaknem 29 százalékos volt, mintegy 6 százalékponttal alacsonyabb, mint az elõzõ év ugyanezen idõszakában. Az általános szórakoztató csatornák részesedése mintegy 18 százalék, a közszolgálati csatornáké pedig majdnem 16 százalék volt. Ez mindkét típus esetében több mint 2 százalékpontos növekedést jelent egy év alatt. Ennél kisebb mértékben emelkedett a filmcsatornák részesedése a nézett idõbõl: közönségarányuk több mint 9 százalék, a gyerekcsatornáké 5, a hírcsatornáké 4, az ismeretterjesztõ csatornáké csaknem 5, a sportcsatornáké majdnem 3, a zenecsatornáké megközelítõleg 3, az életmódcsatornáké pedig több mint 2 százalék volt.
|
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!