Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
HĂ­rfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hĂ­rek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Színházi világnapi programok Szegeden
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Magazin
Uccai dumák
Kapcsolati zûr
Játék
Kivirágzás vezényszóra
AutĂłk
2013-ban Ă©rkezik a Vw UP! GT
Szegedi hĂ­rek Szegedi hĂ­rek
Reklám szakmai nap Geszti Péterrel
MunkatársunktĂłl   2009 May 09, Saturday  
Image
Sültgalambok márpedig nincsenek címmel rendeztek Reklám- és kommunikációs szakmai napot május 7-én a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara székházában. A Geszti Péter nevével fémjelzett elõadás teltházat vonzott.
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
Sültgalambok márpedig nincsenek címmel rendezett Reklám- és kommunikációs szakmai napot május 7-én a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. A reklám témában számos neves elõadót felvonultató rendezvény teltházas volt, annak ellenére, hogy az eseményen való részvételért a jelen lévõknek 4.000 Ft-ot kellett fizetnie. A délelõtt 10 órától 14 óráig tartó, jellemzõen interaktív elõadás-sorozat programját Magyarország egyik legismertebb "polihisztora", Geszti Péter nyitotta meg.

A dalszerzõ, énekes és reklámguru a gyakorlati kreativitás elmélete címmel tartott rendkívül lebilincselõ prezentációt. Az egy órás elõadásból néhány fontosabb gondolatot szeretnénk kiemelni, ilyen például a reklámszakember által elmondott alábbi mondat: "A kreativitás a hülyeség hirtelen megszûnése", másként megfogalmazva: "A kreativitás nem más, mint energia, ami összefogásra készteti az embereket."

Geszti elõadásában szembeállította a magyar és az amerikai emberek gondolkodásmódját és az alábbi megállapításokat tette: Ami különbözik, ami újdonság, az a tengerentúlon érdekes, a magyarok szerint viszont veszélyes. A válság szemlélete a két ország kultúrája miatt is gyökeresen eltér egymástól. Geszti korábbi reklámkampányainak tapasztalatai szerint azok a reklámok ragadják meg legjobban az embereket, ahol a "fõszereplõ" maga is egy hétköznapi ember, aki gyarló, néha ügyetlen figura. Ezzel a legtöbben tudnak azonosulni. A hétköznapi ember mellett nagyon fontos a humor megjelenése is a reklámban.

A jó reklám aranyszabálya Geszti szerint, hogy rövid és lényegretörõ, ilyen például a memetikai marketing, amely szolíd költségvetéssel is alkalmazható, mivel egy alapgondolatot közvetít. Egy olyan alapgondolati egységet (mem), amely képes létrehozni a többi gondolat láncolatát, ezáltal beszédtémát gerjeszt a társadalomban, az emberek közötti érintkezésekben.

A reklámguru szerint nagy szükség lenne a 90-es évek kreatív kampányaira. Úgy tûnik számára, hogy a mai marketinges szakemberek nem mernek igazán kreatívak lenni, melynek oka talán a kialakult gazdasági környezet financiális szorítása is lehet, amelyben a reklám költségek megtérülését a cégek a lehetõ legrövidebb idõtartamra vizsgálják. A reklámköltségek mielõbbi megtérülését várják el.

Geszti Péter szerint a Termék (mark) és a Love mark közötti legfõbb különbségek:

A Love mark: kapcsolatot teremt az emberekkel,
                  szenvedélyesen kreatív,
                  személyes, emocionális,
                  egy bálvány,
                  egy egész történetet mesél el,
                  titokzatos,
                  lelke van.

Love markot alkotni csak igazi szenvedélyes, kreatív módon lehet.

A közismert reklámszakember mellett Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség alelnöke beszélt az integrált kommunikációs csatornákról, majd a Délmagyarország Kiadó értékesítési vezetõje, Szabó Péter tartott elõadást a túlélés eszközeirõl a médiában címmel, prezentációját gyakorlati példákkal és ötletekkel is alátámasztva.

Egy rövid szünet közbeiktatása után délben kezdõdött R. Nagy Andrásnak, a Próbakõ Kommunikáció ügyvezetõjének gerillamarketing megközelítésû elõadása, Tarlós a bigékre szavaz címmel, melyet Bihari Gábor (Fingerprint Kreatív Ügynökség) prezentációja zárt egy esettanulmánnyal, az ügyfél és az ügynökség együttmûködésérõl. A teltházas szakmai nap sikerrel zárult, számos résztvevõ szerint érdemes volt eljönni az elõadásokra, hiszen jó néhány hasznos ötlettel lettek gazdagabbak a jelen lévõk.

Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player